Now Reading
Sportvasten dag 10

Sportvasten dag 10

sportvasten dag 10

Waar ik mezelf dagen heb ondervoed, moet ik mezelf vandaag overeten. De porties lijken een stuk groter dan wat ik normaal zou eten. Maar ik volg netjes het protocol. Het is namelijk nodig om je lichaam weer hard aan het werk te zetten.

Sportvasten dag 10: ontbijt

Maandagochtend, de allerlaatste dag! Als ontbijt pak ik weer soja yoghurt met 2 stuks fruit. Meer dan ik normaal zou eten, dus het duurde even voordat ik alles weg had. Was pas om half 11 begonnen aan het ontbijt, omdat ik wil proberen dit ritme aan te houden. De coach adviseert om tussen 11 en 19 te eten.

Lunch

De lunch was de grootste uitdaging. Een salade vol met vega kipstukjes. Toen ik deze op had, zat ik al propvol. Maar, ik moest ook nog 100 gram pistache nootjes eten. Deze vind ik heel lekker, maar gingen me nu echt tegenstaan. Had uiteindelijk pas om half 4 alles op.

Avondeten

Voor het avondeten had ik pasta. Super veel groente, erwtenpasta en zelfs saus gemaakt. Voor de eiwitten nog wat vega gehakt erin gedaan. Dit was ook nodig, want van alleen groente heb ik altijd super snel weer honger. Als ik naar het protocol kijk wat ik hierna moet blijven aanhouden, wordt 500-800 gram groente per dag aangeraden. Dit is een enorme uitdaging, want met deze pasta zat ik pas op 400.

Sportvasten dag 10: sporten

Omdat ik bezoek had, werd het te laat om naar de sportschool te gaan. Weer lekker thuis gesport dus. Dit bevalt me eigenlijk goed en hiermee ben je ook niet zoveel tijd kwijt. Ik wil dit proberen vast te houden, naast de 3 dagen die ik wel naar de sportschool ga voor de loopband of krachttraining.

Ik ben blij dat het erop zit, maar weet ook dat het nu eigenlijk pas begint. Om op gewicht te blijven en idealiter nog wat af te vallen, zal ik moeten blijven opletten. Ik heb mezelf voorgenomen om tussen 11 en 19 te eten en alleen de 3 hoofdmaaltijden. Ik ben benieuwd of dit werkt. Daarnaast zal ik als het goed is in de komende 2 weken nog wat gewicht verliezen, dus daarna deel ik het final resultaat. 1 keer per week zal ik een dag moeten vasten en sporten en 1 keer per maand 3 dagen. Als ik dit netjes doe, moet het helemaal goedkomen en ben ik in de zomer bikini proof.

See Also
Sportvasten dag 5

Totale calorie inname: 1380
Totaal verbrand: 2134
Gewicht: 60,7
Buikomvang: 85,5 cm

Lees ook het verlag van de andere dagen:
Vandaag gaat het echt beginnen: dag 1
Hoofdpijn, sapjes preppen & samen sporten: dag 2
Alleen maar vloeibaar voedsel: dag 3
Honger, honger, honger: dag 4
De zwaarste dag: dag 5
Eindelijk, de laatste vastendag: dag 6
Yes, ik mag weer eten: dag 7
Sportvasten en carnaval?: dag 8
Ik mag weer eten, maar kom direct aan: dag 9

Of lees meer informatie op de website van Fittergy sportvasten.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Scroll To Top